La vie est „pink”!

În mod normal s-ar zice „la vie est rose” dar eu zic „la vie est pink” pentru că îmi place această combinație dintre franceză și engleză. Mi se pare că e mai mult originală decât banală această exprimare. Nu, nu am de gând să scriu despre „la vie en rose”. Știu că viața nu e roz, e mai mult un aforism. Chiar mă gândeam… viața poate avea „n” culori dar oare culoarea poate avea „n” vieți? Probabil că nu… dar în mintea unui scriitor, a unui poet poate avea. Inventivitatea e mai presus de realitate. Cel puțin asta cred eu.
 
Legat de această temă am găsit o melodie superbă. 
 
Iar pe final,
…un amestec de cuvinte… o invenție de moment…
 
„Închide ochii… imaginează-ți pentru o clipă zâmbetul tristeții… da… și tristețea are zâmbet. Normal, unul mai puțin vesel… dar îl are. El există chiar dacă nu se vede… e ascuns în spatele unor lacrimi sărate. Nu-i place lumina puternică din ochi… îi place să trăiască în suflet… pentru că, el consideră că sufletul e o carte cu zâmbete…”
Lasă un răspuns dacă dorești!

