Fără titlu d[-_-]b

Din nou fără titlu, din nou nu e poveste sau poezie.

 
Știu, au trecut luni de zile și am o poveste neterminată. Momentan, pentru că nu mă las eu de treabă așa ușor. Știu, sunt conștientă că nu e nimeni care să aștepte vreo continuare sau poate că tema nu e deloc interesantă dar pentru mine, reprezintă un obiectiv. Da, un obiectiv în sensul că e ceva ce trebuie să termin.

 
Obiective am eu destule. Lista e lungă. Dar sper că, cu timpul vor fi tăiate de pe listă rând pe rând.
 
Vreau multe, prea multe și nu reușesc să le împart așa cum trebuie. Matematica e grea atunci când trebuie să folosești împărțirea în propria viață și nu sub forma unor exerciții ca și cele dintr-o carte de matematică.

 

„Eu mă simt bine când totul merge prost.”

Lasă un răspuns dacă dorești!

