E atât de liniște …

Aud liniștea cum trăsare
Ca o lacrimă ruptă din soare.
O aud de parcă ar striga,
Și-n tăcere m-ar chema.
 
E atât de liniște și-mi pare,
Că nu pot face vreo dozare
A sunetelor invizibile auzite,
De urechile mele contopite.
 
 
Aud liniștea, o aud cu putere.
E atât de liniște, e pură tăcere.
 
 
[Inspirația mea în crearea acestei poezii a fost următoarea melodie, recomandarea mea de astăzi. O melodie care mă face să îmi doresc să o ascult iar și iar.]

 

Lasă un răspuns dacă dorești!

