Bang

Bang. Încă o zi de scris pe aici. Nu știu dacă să-mi scriu supărările și chestiile de genu’ sau să trec peste.
Oricum, ce e spart, spart rămâne. Nu poate fi lipit și asta e.
Stări ciudate, toate adunate într-un singur loc => trupul meu.
Știu, acesta nu este decât un simplu și banal blog. Nu ar trebui ca să-mi scriu supărările. Dar, câteodată e bine să te descarci folosind date incerte pentru ca cei care te citesc să nu-și dea seama în totalitate despre ce e vorba. Da, și asta dar și mai ales pentru a-ți ascunde starea pe care o ai.

Well, asta încerc să fac și eu pentru că uneori e bine să dai o altă impresie, chiar dacă e falsă.
Totuși, măcar ceva bun e în toate astea, chiar dacă nu e ceva obținut azi ci ieri.
Sper într-o rezolvare mai bună a lucrurilor ce par a nu avea sfârșit, când timpul mă apasă din ce în ce mai tare părându-mi scurt.
Până la urmă va fi bine pentru că trebuie să fie așa.
Și uite cum am trecut eu peste supărările mele care au și ele o rezolvare cu aceeași interjecție folosită și la început: bang.

 

Nu știu ce caută muzica asta coreană (din South Korea) la mine pe blog, zău că nu știu. Am primit și eu un link și mi s-a pus și mie pata. Chiar dacă nu înțeleg versurile, sună chiar bine pentru urechile mele.

Lasă un răspuns dacă dorești!

