No stress ?!?

Aș vrea să cred că „stresul” nu există și că nu există nimic care să mă facă să mă simt stresată.
 
Uneori mi se pare că nu e așa, alteori că e așa. Astăzi fac parte din categoria „uneori”.
 
„Iau guma de șters și îmi șterg „nerezolvările la timp”. Realizez cu întârziere că, guma de șters e doar o simplă radieră care șterge urmele creionului de pe o hârtie. Ce rămâne de făcut atunci? Îmi scriu „nerezolvările la timp” pe o hârtie și iau guma de șters. Acum da, pot spune că le-am șters.”
 
 
Ce se potrivește acum? Un extended mix cu „no stress”.

Lasă un răspuns dacă dorești!

