Câteva fraze aleatoare (sau nu)

N-am chef, pur și simplu n-am chef. Îs trează încă dinainte de ora 6, am scăpat de-un examen, am făcut cale întoarsă la muncă și deja e 11 trecut.

Mă tot macină ideea de „admis” sau „respins” pe care o voi afla abia peste aproximativ o lună (sper să fie mai repede). Maxim 6 întrebări greșite erau permise. Oare n-am greșit mai multe decât știu deja? Nesiguranța asta e imensă! Mi se învârte tot în cap. La infinit. Nu-mi mai pasă. De fapt, nu ar trebui să-mi pese. Ar trebui să fiu de baricada indiferenței dar nu pot. Nu pot, mai ales când văd cum un accident curmă viața unui om atât de simplu.

Dacă ajungeam ieri seară la curs și o vedeam cu siguranță nu-mi trecea prin cap că azi, nu va mai fi.

Până la urmă trebuie să fim cu picioarele pe pământ și să realizăm că tot ceea ce avem e trecător. Absolut totul. Inclusiv noi. Și că nu are rost să adunăm atâtea. Pentru ce? Ca mâine dintr-o prostie să ajungem un nimic? Dacă e să adunăm, să adunăm în suflet. Să nu ne pară rău de nimic din ceea ce am putea pierde (material).

N-am chef. Chiar nu am chef. Nici măcar să adulmec ziua de joi care urmează să vină. Se adună, mult prea multe. Iar eu nu sunt în stare să gestionez nimic. Absolut nimic. Nici măcar să scriu un articol care să poată fi denumit articol, nu doar o înșiruire de fraze aleatoare.

Și-atunci? Ce aleg să fac? Să-mi alung din cap acel „respins” și să rămân la ideea optimistă de „admis”. Încerc. Doar încerc. Și-ncerc iar să realizez când toate aceste cuvinte au devenit atât de personale. Shift + Delete. Iremediabil Sau pur și simplu un „publică” albăstrui. Mai bine.

Atât.

+ muzică.

2 gânduri despre “Câteva fraze aleatoare (sau nu)

  1. ion

    Ochii tai, privirea ta si „optimismul” tau debordant nu te lasa sa nu termini ceva ce ai inceput cu bine. Si daca asta inseamna sa perseverezi si din „optimista” sa devii optimistica cu adevarat.

Lasă un răspuns dacă dorești!

