Absență …

… motivată sau nemotivată.

Nu mai contează.

Cert e că nu m-am simțit în stare să scriu. Deși, de multe ori am dat click pe acel „adaugă”, ajungeam să las totul alb și să dau x.

Nu știu nici acum cât de mult sunt în stare să scriu dar am să o fac, pentru că absența asta nu e bună pentru mine.

Întotdeauna e bine să treci peste, chiar dacă de cele mai multe ori doare.

Absența asta sper că va dispărea. O voi face să dispară.

 

Uneori, durerea din suflet nu lasă cuvintele să se așterne pe „hârtie”.

P.S. I will always remember you! >:D< Mai multe nu sunt în stare să scriu.

8 gânduri despre “Absență …

    1. Am văzut, la tine se pare că a trecut mai bine de o lună de când faci „pauză”. Sper să revii să am ce citi și comenta. Adevărul e că nu am mai prea fost în stare să scriu pentru că, deși e mai bine să treci peste, de cele mai multe ori nu reușești.

  1. Eu am facut o pauza destul de lunga, din motive mai mult sau mai putin personale. In timpul asta mi-am „hranit” si nevoia de a viziona un serial, ca de prin vara nu mai urmarisem unul. Ideea este ca nici eu nu m-am mai simtit in stare sa scriu, insa stiam ca o sa-mi revin. Acum incerc treptat sa reintru in ritm.
    In timp, ne revine tuturor dispozitia de a scrie, mai ales cand o facem din placere.

    1. E bine așa. Eu sunt în urmă rău de tot cu serialele. Mai ales cu „Once Upon a Time”, că la ăsta mă uit în principal… Sunt sigură că îți vei intra în ritm foarte bine.
      Da, dar când sunt anumite „motive” care te opresc puțin din drum, e oarecum greu. Cum ziceam, întotdeauna e bine să treci peste. Eu nu prea reușesc.

  2. Asa am patit si eu aproape toata luna noiembrie. Acum parca am energie sa scriu si sa scriu. Lasa ca vine frigul imediat si sa vezi cum curg articolele. Ca deja ati inceput sa vorbiti despre seriale, eu ma uit la multe seriale de pe AXN, daca va plac serialele politiste/actiune, va recomand sa trageti un ochi de acest canal.

    1. Am observat și eu că ai scris mai rar. Nu e vorba strict de anotimp ci și de stări și mai ales de întâmplări care ne fac să ne oprim puțin din scris (neavând starea potrivită). Din păcate nu prea folosesc televizorul dar da, îmi plac mult romanele polițiste așa că, cu siguranță și serialele polițiste.

Lasă un răspuns dacă dorești!

