Imprimanta … e glumeață

În cele ce urmează voi scrie o scurtă poveste bazată pe realitatea unei zile de miercuri.

„Click, click, click … hai să printez niște documente, ăsta și ăsta și … ăsta chiar.

– Hei! Tu chiar crezi că te las să printezi toate documentele alea? Ce glumă bună! Am să-ți fac o surpriză: hârtia asta am să o mototolesc și o să o blochez la ieșirea din imprimantă! Hah!

Off, îmi cer scuze! S-a blocat imprimanta! Hârtia asta, trebuie să o scot de aici urgent! Pff, hai că e ok, nici nu m-am murdărit prea tare.

– Ce? Ai reușit să o scoți? Am dat greș. Nu se poate așa ceva!!! Dar lasă că vezi tu. De data asta am să o mototolesc și mai tare, să te văd cum o scoți! Hah! Când nici nu te aștepți.

Acuma merge. Mai puțin și e gata. Ceeeee??? Nuuuuu! Nu se poate! Hârtie idioată! Ce te-ai blocat acolo? Scot cartușul și încerc să scot hârtia. Încerc … și se rupe. Iar partea mototolită rămâne acolo făcută mică ca un evantai de ăla strâns. Trebuie să scot hârtia! Neapărat! Am nevoie de imprimantă!! Printează! Nu, nu vrei. Ai hârtia aia acolo. Ok, lasă că te scot eu. Nu vrei să ieși afară? Îți bați joc de mine? Trebuie să ieși! Mâinile? Negre? Ok, fie … dar tu hârtie ieși de acolo!

– Așa, așa! Enervează-te. Nu-ți dau hârtia … că n-am chef. Și dacă mă mai jignești mult în gând vezi că o las acolo pentru totdeauna. Că eu aud și ce gândești!

Apare cineva. Ocupați loc că vă ajut. Numai sper că nu e nevoie de imprimantă. Nu e. Perfect.

Ok, și eu totuși trebuie să scot hârtia aia! Incredibil! Ce glumă mai e și asta? Gata, nu mai pot! M-am săturat!

– Continuă, îmi place să-ți fac nervii praf! Dar, stai puțin … nu muta în partea aia hârtia. Hei! Ce faci? Nu o trage în față! Nuuu …

Tu chiar nu ai de gând să ieși afară? Hârtie idioată! Mă enervezi! Ieși! Trebuie! Hai, mai puțin. Hai… ieși! În sfârșit! Mi-ai mâncat nervii! I-ai făcut praf! Deja e aproape 4. Să-mi continui treaba. După ce mă spăl pe mâini, că-s toată neagră.

– Stai că nu am terminat. Ai scos tu hârtia, dar mă asigur eu să te deranjez auditiv. Că … așa am chef!”

*replicile sunt complet inventate (imprimanta nu vorbește dar oferă destui nervi gratuiți)

Well, se pare că imprimanta a fost cam glumeață azi. A vrut să mă scoată din sărite. Dar, se pare că la urma urmei, răbdarea e cheia spre reușită. Doar așa poți face un lucru să funcționeze cum trebuie, având răbdare și multă … perseverență. Cine cedează fără să încerce să ajungă la un rezultat final pozitiv, nu va știi dacă chiar ar fi reușit.

De aceea, întotdeauna trebuie privite lucrurile cu calm. Mai ales când sunt „lucruri” care pot fi reparate.

Hârtia poate fi idioată că nu e cum am vrea noi să fie și la fel și imprimanta. Dar până la urmă, imprimanta e doar un simplu obiect care nu face altceva decât să funcționeze atunci când este conectată la curent printr-o oarecare priză. Și dacă vreodată, nu va funcționa cum trebuie înseamnă că are ea o problemă și nu cu tine, ci una tehnică!

Nervii, pot fi și ei îndepărtați printr-un zâmbet, creat pe buze tale datorită cuvintelor altora.

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

