Prin tren [I]

Mersul cu trenul poate fi chiar plăcut. Mai ales când privești pe geam peisajele. Fără grabă. Fără să fi implicat într-un trafic oribil. Fără prea multă gălăgie.

Dar, ceea ce e destul de greu, e să scrii într-un carnețel niște versuri în timp ce trenul merge.

Asta pentru că ți se mișcă și mâna iar scrisul poate deveni „urât” și greu de realizat.

Totuși, important e ceea ce reușești să scrii – niște versuri determinate de stările avute.

21.02.2014

Aștepta parcă un timp pierdut, în gară.

Sau poate un tren ce întârzia să apară.

E ora două. E-o grabă în sânge.

E-un calm prezent ce-ncet se stinge.

Tăcerea printre imagini se mișcă pe geam,

Cuvintele-i sunt lipsa de după paravan.

01.03.2014

Necunoscut sau o prezență necunoscută într-o lume puțin străină …

Pași înceți care vor să se oprească și să rămână pe loc mult timp, se adună …

Zâmbetele înmulțite cu fiecare secundă, devin numeroase,

Dar fac fețele  noastre mult mai frumoase.

Rămân pierdută pe undeva, nu știu nici eu unde …

Un amalgam de sunete în urechile mele se aude.

Nu realizez nimic din ce se întâmplă,

Poate e simpla mea culpă.

Și o fi pentru că mă las pradă momentelor ciudate,

Făcându-mă să mă simt mai aparte.

[Versuri scrise în două zile diferite, având cumulate două stări diferite. Prin tren. Poate vor mai urma și alte părți, asta dacă voi mai merge cu trenul.]

Atât.

+ muzică. post rock.

2 gânduri despre &8222;Prin tren [I]&8221;

  1. Ei bine,ai reusit sa scrii chiar si in situatia asta. Inspiratia parca apare mai redepe cand privesti pe geam aflandu-te in autobuz/ tren , adevarul e ca te plictisesti si incepi sa te gandesti la tot felul de lucruri. Imi place melodia.

    • Da, e chiar foarte bine. Nu întotdeauna reușesc. De exemplu, ieri am fost iar cu trenul și nu am reușit decât să scriu două versuri. Contează foarte mult starea pe care o ai. Mă bucur. Ador post-rock-ul. :d

Lasă un răspuns dacă dorești!

