N-am chef de prezent

N-am chef de prezent. Vreau să trăiesc în viitor. Un viitor pictat într-un roz din ăla oribil. Dar atât de oribil încât să te facă să zâmbești doar văzându-l. Mai degrabă datorită amuzamentului creat.

X, y, z lucruri.  Toate pe lista de așteptare. Clepsidra anunță cu multă poftă scurgerea timpului rămas.

Cum să le împarți? Cum să le faci să se transforme în niște lucruri realizate? Mai repede …

Mult mai repede …

Cum?!?

Soluții?!? Inexistente.

Adulmec mirosul ăla groaznic de „grabă” și îmi propun să-l arunc în gol, într-o prăpastie. Făcându-l să se piardă în necunoscut. Așa cum mă pierd și eu uneori.

Mă opresc și ascult muzică.

Fiind setată de la concertul de aseară „Luna Amară”, am să ofer spre ascultare două melodii de-ale lor.

și … un replay excesiv oferit astăzi:

Sunt prea geniali.

N-am chef de prezent. Dar aș mai avea chef de încă un concert de-al lor.

Lasă un răspuns dacă dorești!

