Voteză pentru concurs: „Scanează-ți visele”

Well, e timpul pentru votat.

Așa cum am decis, alegerea câștigătorilor se va face pe baza voturilor celor care vor citi acest articol și vor vrea să voteze. E simplu. Fiecare votează pe cine vrea, un singur răspuns. Adică, nu poți vota mai multe.

[extras din articolul în care am prezentat concursul: „Ce trebuie să faci? Simplu! Să îți scanezi visele și să alegi unul din cutia ta cu gânduri. Următorul pas e scrierea unui mic text (câteva fraze succinte sunt suficiente) în care să prezinți acel vis și ceea ce ai de gând să faci pentru a-l face să devină realitate.”]

În continuare voi scrie cele 6 răspunsuri care pot fi regăsite în cadrul comentariilor de la articolul legat de concurs. (adică ăsta <- click).

zoli

„Visul meu este sa gasesc in simplitate fericirea impartasita. Cum vreau sa reallizez? Pai socotind ce este simplu complicat iar ce este complicat simplu.( In ce sunt bun este simplu iar ce ramane este greu -> interactionarea cu oamenii)”

 

Robert

„Visul meu era candva sa termin liceul cu bine si sa dau la facultatea de psihologie..dar din cauza anturajului n-am mai apucat sa termin liceul si visul meu s-a spulberat..Desi niciodata nu e prea tarziu sa mai lupt pentru el, desi stiu sigur ca am o sansa a mea…dupa ce am rupt-o cu scoala, mi-a venit in cap sa fac niste versuri si sa-mi fac o melodie…si usor usor, o sa ma apuc de treaba ca tot am amanat, si sunt curios tare sa vad ce ar iesi…oare cum ar suna viata mea scrisa pe foaie si apoi cantata intr-un studio? eu zic ca ar iesi ceva care ar atinge multa lume la suflet si multi s-ar regasi in acea melodie..
Mai ales ca in ultimii 6 ani de zile m-am stricat de nici nu ma mai recunosc..si simteam ca sunt pierdut total…nu aveam sprijinul mamei. Dar de cand si-a luat tableta si vorbim zilnic si ne vedem , e tot ce mi-am dorit..nu ma mai simt atat de singur cand vorbesc cu ea.”

 

Florin

„Pentru mine, dorinta de a calatori este cea mai mare dintre toate, vreau sa vad locuri despre care doar am citit, vreau sa cunosc oameni, obiceiuri si traditii, sa simt istoria. Veau ca aceste calatorii sa-mi ofere posibilitatea de a veni in ajutorul oamenilor care au nevoie,sa invat cat mai multe despre locurile pe care le vizitez.
Pentru a realiza acest vis o sa adun bani si sper ca la vara sa incep o parte din aceasta calatorie :D”

 

Daniel

„Visul meu, nu cel din somn, este sa ajung undeva departe de Romania. E un vis la care mai am mult de munca, dar acest lucru necesita multa munca. Nu vreau sa plec pentru ca nu se castiga, nu sunt locuri de munca, doar ca oamenii de aici se comporta ca animalele. Dar lasand la o parte acest viz, cel mai mare si cel mai cel, e ca vreau sa-mi deschid o firma unde ma voi ocupa de advertising. Am o lista foarte mare, dar prefer sa scriu lista cu visurile mele in curand, asta cand imi voi deschide blogul.”

 

adela

„cand este vorba despre viitorul meu tot timpul imi impart visele in 2 mari categorii.
Asa prima: din punct de vedere profesional visez la ziua cand voi absolvi facultatea, ziua in care ma voi inscrie la rezidentiat apoi ziua in care voi ajunge sa lucrez in industria farmaceutica. asta pot sa spun ca e visul superm cel putin deocamdata in ceea ce priveste cariera mea.
A doua categorie din pct de vedere sentimental, spiritual, familial, personal etc….visez la clipa in care ma voi casatori voi fi la casa mea inconjurata de copilasi mei frumosi si scumpi. Va fi minunat :)”

 

opt13

„Visul meu este de a deschide ochii lumii care se complace la efectul de turma si sunt adanciti in manipulare si posedati de ego.Practicand arta,apare sansa de a da putere sufletului pentru a infrunta ego-ul ce ne poseda usor-usor pe toti.Vreau sa am ocazia de a imi testa teoriile si revelatiile care nu au avut ocazia de a fi confirmate.Vreau sa am tot ce imi trebuie pentru a inventa si a creea ceea ce am in cap planuit pe dealungul timpului.Sa scot ura,trufia,lacomia,deznadejdea,invidia,autonegarea,deaprecierea,neincrederea,nesiguranta,interesele si viciile pentru a da ocazia lumii de a fi liberi.Cu acestea nu ai cum sa fi liber deoarece vei vedea toata viata ceea ce doresti fiind influientat de acestea.Fiind cu adevarat liber,ai ocazia de a intelege,aprecia,simti si a te adapta cu mediul inconjurator.Extinderea catre existenta sta in renuntarea partiilor negative,caci acestea te limiteaza la realitatea care este perceputa de cele 6 simturi(6-gandirea)si influientata de aceste mari defecte.Libertatea adevarata este cea in care sufletul isi spune tot timpul cuvantul indiferetn de cauza si simte totul intens.Robia este atunci cand faci ceva din interes sau nu mai simti si in interior ceea ce faci.Ego-ul duce la incarcerarea si uciderea treptata a sufletului.opt13”

 

Acestea sunt cele 6 răspunsuri din care poți alege doar unul. Criteriul de alegere poate fi oricare.

Termenul e de aproximativ o săptămână.

Și sondajul:

 

P.S. Vor fi 4 câștigători.

Atât.

+ muzică.

3 gânduri despre “Voteză pentru concurs: „Scanează-ți visele”

  1. Pingback: Câștigătorii concursului „Scanează-ți visele” | Cutia cu Gânduri by Lost illusions

Lasă un răspuns dacă dorești!

