Shuffle your mind [idee]

Având la bază articolul anterior denumit „Shuffle”, mi-a venit o idee de un „shuffle your mind” săptămânal.

Asta ar însemna ca la sfârșitul săptămânii (duminica) să scriu un articol în care îmi amestec gândurile adunate pe parcursul zilelor care au trecut.

Așa, pur și simplu.

Chiar dacă pot părea a avea un non-sens, sau poate chiar un amalgam de cuvinte alese fără vreun „rost” anume.

Sau, chiar dacă pot părea niște „strigăte” scrise.

Important e rezultatul, asta e clar. Ăsta ar putea fi chiar o eliberare sau orice altceva, cu un efect pozitiv asupra ta.

Dar, nu vreau să fie doar o „chestie” personală. Mi-aș dori ca și voi cei care citiți aiurelile mele pe care le scriu pe aici, să acceptați invitația mea săptămânală la un „shuffle your mind”. Chiar și la un „shuffle your mind with music” (la care se adaugă o melodie random – nu aleasă în mod special – ascultată în momentul scrierii gândurilor amestecate).

Acestea fiind spuse, ideea mea care poate nu are un termen super corect în limba engleză (dar sună mișto) va fi pusă în aplicare începând cu duminica următoare (11 mai).

Mie mi se pare că e o idee destul de originală și care ar merita mai mult decât o șansă. Voi ce credeți? Veți accepta invitația mea?

Atât.

+ muzică [primul click de la „my subscriptions” de pe youtube – cine are cont, știe despre ce vorbesc].

+ sună bine de tot.

P.S. Toate gândurile negative adunate în această săptămână le las deoparte, cel puțin pentru moment. Eventual până duminică. Stupid things happen often.

2 gânduri despre “Shuffle your mind [idee]

  1. Pingback: Shuffle your mind [1] | Cutia cu Gânduri by Lost illusions

  2. Pingback: Ultima zi din an… 2014 [întârziată] | Cutia cu Gânduri by Lost illusions

Lasă un răspuns dacă dorești!

