Shuffle your mind [2]

Oare încotro vrei s-o apuci? Încotro vrei să te îndrepți? Nu crezi că ar fi cazul să te oprești? Nu crezi că ai luat-o pe un drum greșit?

E duminică. E timpul pentru un nou „shuffle your mind”. Sunt deja la al doilea și începe să-mi placă tot mai mult.

Așa că, să încep:

  • primul articol „shuffle your mind” conține o grămadă de erori, inclusiv legate de virgulă, mai exact lipsa ei; acest lucru a fost constatat de unul dintre cititori;
  • nu pot decât să-i dau dreptate și, cu ocazia asta îi spun că nu voi edita articolul;
  • săptămâna asta, deși a fost una în care am avut mult timp liber, practic am făcut atât de puține;
  • întotdeauna zic că scriu mai repede pe blog și tot ce reușesc e să scriu la o oră târzie;
  • se întâmplă să plece unii din viața ta și ar trebui să fii trist, dar tu nu ești; asta e bine;
  • cu cât îți pasă mai puțin cu atât este mai ok pentru tine;
  • se anunță o zi de lucru cu o trezire matinală; așa n-am chef de ea;
  • ceaiul negru e delicios (nu credeam asta până azi) mai ales dacă e acompaniat de o carte bună;
  • în sfârșit am terminat cartea de citit;
  • mă simt mai bine, mai liberă, mai altfel;
  • din greșeli înveți, mai ales să nu le mai repeți; am învățat și eu;
  • jazz-ul e chiar fain.

Aș putea continua, dar mă rezum la atât. Sunt doar niște gânduri aruncate, adunate dintr-o săptămână cu planuri multe și fapte puține.

Dar sincer, nu-mi mai pasă. Chiar dacă ar fi trebuit să-mi pese mult mai mult.

Atât.

+ muzică.

P.S. I don’t give a fu*k. Not anymore

P.P.S. Dacă vrei poți participa și tu la acest „shuffle your mind”. Știu că nu o vei face. Dar oricum, invitația rămâne valabilă.

P.P.P.S. Sunt curioasă câte virgule am uitat să pun. 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

