Nu … chiar nu!

Simt că nu mai am nici o stare. De fapt, toate stările s-au dus spre nicăieri, s-au risipit în vânt. Mă opresc și nu reușesc să fac nimic. Pur și simplu nimic. Sunt atâtea de făcut, sunt atât de multe și eu nu găsesc locul acestor gânduri pe care le am.

Bang! Capul meu face boom!

Oricât de mult aș vrea să nu mai aibă vreun gând, e în zadar.

Nu … chiar nu!

Nu se mai poate așa! Ce e prea mult e prea mult. Iar ce e prea puțin, e puțin.

N-am chef, nu’s în stare … tot nu. Hai să-l mai las deoparte.

Hai să încep o carte de citit.

Scrisul lucrării mai poate aștepta.

Mai poate … dar nu prea mult.

Hai să nu mai spun atâtea baliverne. Tocmai de asta blogul meu nu prea prezintă interes, pentru că e plin de baliverne.

Dacă îmi pasă? Deloc.

Atât.

+ muzică (sursa Radio Guerrilla).

Tăcere. Ochii închiși.

Lasă un răspuns dacă dorești!

