Shuffle your mind [4]

E duminică seara.

Oboseala își spune cuvântul. Timpul se scurge atât de repede, nu mai ai cum să-l dai înapoi. Nu mai poți face nimic, doar să înaintezi și să îți smulgi răbdarea.

E timpul pentru un nou shuffle după o absență de o săptămână de pe aici.

  • nu mă simt în stare de nimic, durerea asta de cap nu-mi dă pace;
  • a fost o săptămână horror plină de nervi; sper doar că următoarea va fi mai bună;
  • o comandă de pe un site din străinătate mă face să nu-mi mai doresc să comand de acolo; împărțirea coletelor în nu știu câte bucăți și zile diferite e oribilă; dacă mai și trebuie să ajungi personal la poșta vamală la o oră în care nu ai cum să ajungi e și mai cool;
  • eh, la urma urmei e o învățătură de mine: atunci când comanzi ceva online trece numele altcuiva care a mai disponibil decât tine;

  • puțină nebunie nu strică niciodată și uneori te face să zâmbești mai mult decât ai fi crezut;
  • nu mai știu ce nu am făcut, ce am de făcut sau poate nu mai vreau să știu, sau să-mi pese;
  • vreau să nu fie luni;
  • de fapt cine nu ar vrea să nu fie luni?
  • știu, sunt cam absentă de pe aici și de pe alte bloguri … e o absență pentru care deși am scuze, ele nu-și au rostul;
  • atunci când faci ceva care poate părea riscant (deși poate doar pare), își face simțită intensitatea (într-o oarecare măsură);
  • ți-e bine? nici nu știi;

Aș putea continua la nesfârșit, dar aș scrie acelelași lucruri neinteresante care mă cuprind iar și iar.

Pentru că e 1 iunie, să fiu măcar în ton cu melodia dacă altfel nu sunt.

Și da, mai bine copil … dar e în zadar.

Viața merge doar înainte, nu și înapoi.

Lasă un răspuns dacă dorești!

