Shuffle your mind [5]

E duminică. Deși voiam să nu mai fie duminică seara, degeaba am vrut.

Orice încercare de-a mea de a scrie mai repede, dispare în vântul cam inexistent în perioada asta.

Totuși, e bine că mâine deși e luni e zi liberă. Altfel, ar fi fost o zi „horror”.

Și ca să nu mă abat prea mult de la acest shuffle al gândurilor, am să încerc să fac o scurtă înșiruire a unor bucățele din săptămâna care a trecut.

  • iunie, e deja iunie; cât de repede s-a scurs timpul anul ăsta;
  • de fapt, nu doar anul ăsta, mereu e așa deși nu ne dăm seama;
  • dacă stau bine să mă gândesc, încep să uit ce s-a întâmplat săptămâna asta;
  • cât de enervant poate fi un client prea bine dispus când tu ai o super durere de cap;
  • când ai ochii ațintiți asupra ta parcă totul e mai mult decât stresant;
  • unde mi-a dispărut răbdarea?
  • uneori mi-aș dori să pot să-mi controlez visele și să le fac să fie așa cum îmi doresc eu, măcar noaptea;
  • de ce lucrurile nu pot fi așa cum îți dorești?
  • pentru că poate nu trebuie să fie așa; poate ar trebui să fie altfel;
  • alegerea gândurilor îndreptate spre „something x” nu e întotdeauna o alegere proprie; nici la mine nu e.

Aș scrie mai multe dar mi-e teamă că aș scrie prea multe baliverne. Mă opresc aici și închei cu o melodie de la Daughtry. Ultimul lor album a fost în playlistul meu astăzi.

Absentez cam mult. Până și poveștile mele sunt absente, mai mult decât sunt eu pe aici.

2 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [5]&8221;

  1. Prea multe baliverne?Unele dintre ele le am si eu in cap deci nu prea cred ca sunt baliverne.Da cateodata chiar imi doresc sa fie totul ca in capul meu.Totul asa cum imi doresc,totul sa fie perfect. 🙂

    • Câteodată așa mi se pare. E bine că aceste „baliverne” nu sunt prezente doar la mine.
      Important e să nu renunțăm să ne dorim acest lucru, deși nu se prea întâmplă să fie așa.. 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

