Shuffle your mind [6]

E duminică. E timpul pentru un nou „shuffle your mind”. E al 6-lea.

Simt cum toate se adună tot mai mult iar eu absentez fără scuză. Și dacă ar fi să am vreo scuză, ar fi una inventată.

Nu mai am nici o scuză. Nici nu ar trebui să am. Prin ceea ce fac, alegerile pe care le fac, prin tot. Scuzele sunt inutile. Faptele mele lasă de dorit.

  • alegerile câteodată au urme de regrete; știu că nu mai pot da înapoi, pot doar merge înainte;
  • mi-e teamă de eșec mai mult decât mi-ar fi teamă de orice altceva;
  • cu ochii ațintiți asupra ta zi de zi nu ești în stare să nu ai parte de neliniște sau stres;
  • mă simt încolțită;
  • timpul trece ca un fulger pe lângă mine, iar eu nu sunt în stare să-l folosesc așa cum trebuie;
  • lăsatul ăsta pe ultimul moment a ajuns să fie exagerat;
  • mă enervează la maxim starea asta de nereușită;
  • dacă nu termin lucrarea la timp voi fi o dezamăgire;
  • tic, tac … tic, tac! oprește-te! ceasule … mă enervezi!
  • imaginile mi se amestecă într-un mod bizar pe care nu-l mai înțeleg;
  • ce se întâmplă cu mine?
  • până și ochii îmi sunt obosiți;
  • mă opresc aici, mă opresc … și dau iar drumul la muzică.

Replay, replay și iar replay. Cred că ăsta deja e un abuz.

Lasă un răspuns dacă dorești!

