Shuffle your mind [7]

Stop! Dumincă! Aceeași „duminică” în care eu îmi atac blogul cu un articol care a devenit o rutină.

O rutină care ajunge să cuprindă ora 11 seara. Ca de obicei. Un obicei care ar trebui schimbat dar care vrea să rămână așa, fără vreun motiv anume.

Parcă e tot mai greu să acest „shuffle” și să îmi amestec gândurile, să le adun … se adună prea multe într-o săptămână.

Uneori chiar prea multe.

Libertatea mi-e făcută bucăți.

  • trezirea, nu mai ai mult timp la dispoziție;
  • nu mă simt în stare să mai fac ceva, să termin;
  • explicațiile astea uneori îți dau dureri de cap;
  • clienții sunt prea dificili câteodată și nu reușesc să le fac față;
  • atunci când spui anumite lucruri pe care le-ai făcut și nu ești crezut ajungi să te simți ca un „mincinos”, deși știi prea bine că nu ești;
  • să fiu matinală? îmi e atât de greu încât nici nu-mi pasă că ajung la o oră nepotrivită;
  • unii pot fi atât de enervanți că-ți strică ziua și nu mai ești în stare să muncești cum trebuie;
  • concentrarea asta îmi dă bătăi de cap, nu știu cum pot face rost de ea;
  • vreau doar să scap, să scap … oare vreau prea mult?
  • îmi închid cuvintele într-un borcan și le las acolo … până se vor evapora;
  • nu mai vreau să mă opresc într-un singur loc, vreau să evoluez.

Atât.

+ muzică. random de pe youtube.

6 gânduri despre “Shuffle your mind [7]

Lasă un răspuns dacă dorești!

