Shuffle your mind [8]

Again.

Iar și din nou. Duminică. DUMINICĂ! Oribila duminică, oribilul sfârșit de zi în care realizezi că nu ai făcut nimic din ce trebuia și o iei razna.

Și tu și capul tău. RAZNA!

Ai vrea să „învârți” totul ca să fie fix cum vrei tu să fie. Nu ai să reușești atâta timp cât gândurile te cuprind atât de tare încât nu te lasă în pace.

Nu am să reușesc …

Și atunci, să încerc să le amestec? Să încerc …

  • aș spune stop dacă aș putea;
  • adevărul e că interesul meu pentru toate chestiile astea tind spre zero;
  • încep să mă blochez și nu mai știu ce s-a întâmplat cu mine săptămâna asta;
  • imaginile se învârt în fața mea și’s neclare, greșelile îmi sunt tot mai amare;
  • rezistența e inexistentă;
  • oprește-te, oprește-te … nu continua, că ar putea fi și mai rău;
  • tu, tu, tu … chiar tu, de ce tu?
  • câteva zile, nebunie … eu și nimic realizat;
  • tot ce a fost săptămâna asta parcă s-a ascuns pe undeva;
  • nu reușesc să termin, nu reușesc;
  • îmi doresc să … îmi doresc, simt că nu mai pot.

Ce se întâmplă? Asta sunt eu? Chiar sunt? Alerg spre nicăieri … pași înceți sau grăbiți … o iau razna.

… rău de tot.

Atât.

+ muzică.

P.S. Nimic din ceea ce am scris nu e o glumă sau o simplă invenție.

P.P.S. Starea asta de a o lua razna e mai mult decât prezentă. Se simte din amestecul ăla de mai sus care face ca acest „shuffle” să fie mai prost decât celelalte 7 de până acum.

Un gând despre &8222;Shuffle your mind [8]&8221;

Lasă un răspuns dacă dorești!

