Shuffle your mind [9]

Să mai zic ce zi e? Să mai zic ce parte din zi e? Sau poate se subînțelege?

Da … da. E duminică. Și pe deasupra mai e și seară.

Mâine e luni, rutina iar începe după câteva zile de pauză. Au fost 4 zile în care deși am fost liberă, prezența mea pe blog a fost inexistentă. Atât pe al meu, cât și pe al altora.

Ajung iarăși în același punct fix. O iau de la capăt.

  • într-un final, se rezolvă și lucrurile neterminate;
  • nemulțumirile altora te fac să te enervezi, m-au făcut să mă enervez;
  • e bine când mai faci câte o nebunie și te bucuri de moment;
  • dorințe, stări și senzații … toate adunate la un loc te fac să ai parte de clipe frumoase;
  • o viață ai și pe aia trebuie s-o trăiești că alta nu mai primești în loc;
  • hai să ne bucurăm de cât mai e liber, că după … ne acrim!
  • a fost o săptămână în care tot ce-mi doresc e să mai fiu într-o anumită zi, la o anumită oră;
  • mă ascund chiar și de mine, câteodată;
  • „Rămâi cu mine” și Byron, un pachet genial;
  • să mai zic că nu vreau să fie luni? e în zadar.

Atât.

+ muzică.

Evident, Byron.

3 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [9]&8221;

  1. Totul ar fi altfel daca ai stii ca nu ar fi o luni identica ca celelalte luni.Urasc rutina si cred ca ea ne distruge cel mai mult in viata asta si asa scurta pe care o avem.

    • Rutina, mai ales făcând aceleași lucruri chiar și într-o zi de luni. Trezitul de dimineață, graba, totul … Și eu o urăsc dar m-a cam cuprins și nu am scăpare.

Lasă un răspuns dacă dorești!

