Shuffle your mind [10]

10. Uite că am ajuns și la a 10-a săptămână de când am început să scriu acest tip de articol.

Evident, e tot duminică și e tot seară.

Lipsa de chef își spune cuvântul.

A fost o săptămână nebună în care prezența mea a fost la fel ca vremea, ploioasă.

Dar hai să îmi amestec gândurile, hai să o fac deși îmi e atât de greu.

  • trezitul de dimineață nu ar fi o problemă dacă aș știi că locul spre care mă îndrept e unul mult mai plăcut;
  • câteodată mi-aș dori să pot să fiu într-un alt loc, nu neapărat un loc anume ci pur și simplu alt loc;
  • asta mai ales de luni până vineri, într-un anumit interval orar;
  • mă întreb oare unde îmi este curajul;
  • mă întreb oare unde îmi sunt riscurile pe care nu mi le asum;
  • mă întreb cât am să mai rezist și nu am vreun răspuns;
  • mă întreb de ce lucrurile bune dintr-o săptămână ajung să fie eclipsate de celelalte la sfârșitul ei;
  • totuși, a fost bine că am reușit să înmânez și ultimul premiu de la concurs personal;
  • chiar dacă ploaia și-a făcut simțită prezența a rămas același „a fost bine”;
  • cândva voi reuși să mă opresc în alte locuri decât cele în care mă aflu acum;
  • ar trebui să zâmbesc mai des;
  • ar trebui să scriu mai des;

Atât.

+ muzică.

Un gând despre &8222;Shuffle your mind [10]&8221;

Lasă un răspuns dacă dorești!

