Shuffle your mind [11]

Duminică de ce vii iar? De ce te apropii atât de mult de luni?

„Pentru că așa trebuie să fie.”

Nu, nu așa trebuie să fie. Doar că așa e.

Și a mai trecut o săptămână. Iar eu am revenit aici pentru a-mi amesteca gândurile adunate.

Sunt atâtea că pe multe le-am și uitat. Sau poate doar le-am lăsat să se risipească în ploaie.

Sau poate nu vreau să le mai știu.

„Poate.”

Hai să încep amestecarea!

  • același început, același sfârșit; același pustiu;
  • aceeași lipsă de chef, aceeași indiferență;
  • luatul la rost deja nu mai are nici un farmec, încerc să învăț să fiu imună;
  • chiar dacă imunitatea asta e doar aparentă, se pare că reușesc să o fac vizibilă;
  • mi s-a pus că „sunt altfel” și că „reușesc să mă detașez”, de fapt toate se adună acolo undeva iar eu nu le las să își facă apariția;
  • în sfârșit am scăpat de ultimul examen, de școală, de tot ce înseamnă învățământ;
  • mai o săptămână și îmi schimb funcția;
  • e o alegere proastă, a fost de fapt o alegere proastă;
  • unde îmi e curajul când am nevoie de el? se ascunde sus în pom și nu mai coboară;
  • măcar sâmbăta a fost o zi care a adunat câteva zâmbete;
  • puțin OCS live nu strică niciodată; și nu numai;
  • dacă vrei scăpare, caut-o și găsește-o; iar dacă nu o găsești, obține-o;
  • m-am săturat să tot „alerg” pe un drum pe care simt că o fac în zadar;
  • am chef să scriu o scrisoare, am să o fac cât de curând.

Atât.

+ muzică care merită recomandată.

Replay-ul a fost folosit în exces.

Lasă un răspuns dacă dorești!

