Shuffle your mind [12]

Nu, nu am să încep prin a spune ce zi e și nici ce oră e.

Am să spun doar că e timpul pentru un nou „shuffle” și atât.

E al 12-lea și e la fel de „neinteresant” ca și celelalte 11. Probabil.

Sau poate că starea mea nu s-a îmbunătățit prea mult. Același „enervant” poate și nici o schimbare, mai ales în bine.

So, let’s begin the shuffle.

  • aș vrea să spun „stop” și să o iau de la capăt;
  • aș vrea să mă reîntorc în timp și să zic „nu”;
  • mi-aș dori ca schimbarea unei cifre din vârsta mea să nu fie atât de aproape;
  • încep să-mi pierd încrederea tot mai mult;
  • uneori simt că nu mai sunt eu;
  • alteori simt că o iau razna cu fiecare secundă ce trece;
  • rămân în același loc dar având o altă funcție;
  • la ce bun toate astea? acest stres și nu numai;
  • ce-ar fi să mă opresc și să aleg un cu totul alt drum:
  • rămân doar la „ce-ar fi”;
  • cine să te mai și înțeleagă?
  • simt că bateria mi se descarcă tot mai mult și că oricât aș încărca-o nu e suficient;
  • îmi pierd puterile, mă pierd și pe mine;
  • îmi doresc atâtea și tot ce reușesc e să ajung să simt un „gol” puternic;
  • ce mai contează? oare ce?
  • hai să zâmbesc, poate voi reuși să ascund tot ce nu vreau să se vadă;
  • oricum, sunt ca o „invizibilă”;
  • criticile sunt o rutină zilnică;
  • să fie, poate ar trebui să nu-mi mai pese deși mă afectează;

Atât.

+ muzică.

I’m not perfect, but I keep trying …

 

5 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [12]&8221;

  1. http://www.startupbros.com/killing-the-7-motivation-murderers/ Hm…. maybe choosing being motivated in creating happiness for us, around us is the goal for witch we are striving without to know it. Mai demult visam sa ma vad in oglinda, in multe reflexii , dar se pare ca viata ii dat sa cream viata si mai putin pentru cruzime la resurse limitate. Fiecare pas in viata ne invata ca fericirea nu se poate, dar fericiera exista deci se gaseste pe alte cale. Se pune intrebarea: eu sunt fericit? Nu din pacate, constinta nu-i pacata,cu frica si mandrie nu se poate iar gandurile sunt perturbate. Dar cand voi fii, te anunti ca se poate.

    • Fericirea nu există. Există doar starea de bine care, după cum se știe e temporară. Nu are rost să ne amăgim cu ceva creat de mintea noastră. La urma urmei asta facem. Prin ceea ce gândim, spunem și facem ne influențăm starea. Noi suntem arbitrul. Ceilalți oameni sunt doar niște jucători.

      • „Prin cea ce gandim, spunem, si facem ne influentam starea ” ii pe jumate adevarat daca vedem lucrurile mai elaborat. Prvind asa x0x1->x2…->xn unde x1 dar si partial si xn sufera din cauza x0 ii clar ca x0 ii responsabil si pentru cei din jur. Acum x0x1->x2…->xn sa insemne x1 este fericit din cauza x0 dar si x0 este fericit din cauza x1, si xn este fericit partial din cauza x0.
        Fericirea exista si presupune intelegere,sa film multumiti, bucurie, toleranta, autocunoastere, exercitiu fizic, cumpatare, anturaj si bani ( ca unealta si nu ca obiect al fericiri), compasiune si poate si altele dar cred ca cel mai important ii determinarea de-a fii fericit.

        • De ce să ne complicăm existența?
          Ne influențăm starea cu orice facem, crede-mă. Vorbesc din experiență nu din auzite.
          Și dacă spun că fericirea nu există e pentru că așa e. Suntem înconjurați de stări diverse. Le avem, le simțim dar atât. E mai mult un termen complex.

Lasă un răspuns dacă dorești!

