Shuffle your mind [15]

Am să încep prin a spune că acesta este primul articol pe care îl scriu și îl programez să se publice automat. Fac asta pentru că nu vreau să renunț la articolul pe care îl scriu în fiecare duminică și de care m-am atașat atât de mult.

Într-un final concediul și-a pus amprenta pe zilele mele și s-a asigurat să-mi rezerve una din cele două săptămâni libere. Destinația e depărtarea și valurile mării.

Daaar, lăsând toate astea la o parte, am să încerc să fac un amestec cât mai succint, după cum urmează:

  • nebunia continuă, nu scapi de ea atât de ușor;
  • hai că nici nu-mi mai pasă;

 

4 gânduri despre “Shuffle your mind [15]

    1. Muuulţumesc Laura! Din păcate prima zi e una mai puţin plăcută datorită ploii… Sunt nevoită să stau închisă… Sper ca de mâine să fie vremea mai bună, mai cu soare, pozitivă, zâmbitoare.
      Sper şi eu să mă relaxez, cât mai mult. 😀

Lasă un răspuns dacă dorești!

