Shuffle your mind [16]

Pentru toate există un început. Aşa că, încep cu un prim articol scris în mod integral de pe telefon.
E mai dificil, dar la urma urmei dacă nu am o altă soluţie e bine şi aşa.

Nu sunt acasă, nu am calculatorul şi nici internetul wireless la dispoziţia mea.

Dar nu pot rata o duminică fără un „shuffle your mind”. De ce? Pentru că e singurul mod prin care îmi pot asigura prezenţa săptămânală pe blog şi totodată, e un articol de care am început să mă ataşez.

Trebuie să recunosc că, oricât de lipsit de sens ar putea părea, pentru mine reprezintă mult mai mult.

Adunarea stărilor într-un singur loc, stări dintr-o săptămână, e un proces dificil.

Deşi sunt multe lucruri pe care le păstrez doar pentru mine, pe unele le voi elibera în cele ce urmează.
¤ depărtarea asta e mai mult decât bine venită;
¤ deşi lucrurile nu s-au întâmplat conform aşteptărilor, încerc să mă mulţumesc cu ele aşa cum sunt; altă soluţie nu am;
¤ alegeri greşite poţi face oricând, nu trebuie să faci din asta o „dramă”;
¤ bucură-te de moment şi de soare; încerc;
¤ ce bine poate fi fără muncă, nu-mi lipseşte absolut deloc;
¤ dacă nu ar mai trebui să-mi simt prezenţa în acelaşi loc care îmi displace atât de mult ar fi genial; peste încă o săptămână;
¤ nu credeam că o simplă săptămână poate transforma atât de multe din viaţa unui om;
¤ când simţi concediul adânc înfipt în tine nu ai mai vrea să-i dai drumul;
¤ trecerea de la mare la munte e friguroasă dar extrem de plăcută;
¤ drumul prin Transalpina e înconjurat de o frumuseţe extraordinară;
¤ nu mai contează oboseala, contează doar ceea ce rămâne la final: o amintire pe care nu credeai că o puteai avea vreodată;
¤ căldură, soare, frig, întuneric … adunate într-o singură zi o fac specială;
¤ aş vrea să mă pot opri şi să privesc aceleaşi imagini pe care ştiu că nu le voi mai vedea prea curând;
¤ au fost 8 zile în care internetul nu mi-a lipsit prea mult deşi am avut acces la el într-un mod limitat, pe telefon;
¤ îmi va lipsi trezitul de dimineaţă haotic;
¤ îmi vor lipsi mai multe dar le las undeva deoparte în sufletul meu;
¤ hai că totuşi e bine, aşa nebunesc cum e;
¤ nu-mi mai pasă de nimic, poate fi mâine luni, poate fi orice … oricum nu semnez prezenţa la locul de muncă;
¤ adunăm trăiri pentru simţuri viitoare.

Atât.
+ random song of Katie Melua.

Lasă un răspuns dacă dorești!

