Shuffle your mind [17]

Seară, semi târziu, oboseală, duminică. De mâine reintru în rutina zilnică a muncii și am să o fac mai obosită decât eram înainte să intru în concediu.

Dar chiar și așa, nu pot rata o duminică fără să scriu pe blog acest articol care a devenit o rutină.

Fără prea multe introduceri, am să prezint într-un mod cât mai succint ideile adunate în această săptămână.

  • e o nebunie tot ce faci și simți că o iei pe un drum pe care nu-l cunoști;
  • ești tu, dar ești un „tu” care face greșeli ireparabile;
  • câteodată e bine să mai și taci, că doar de aia există faza cu „buzele lipite”;
  • de fapt nici nu ar trebui să-mi pese;
  • dar știu că nu poate să nu-mi pese;
  • când e vorba de luat decizii care îți influențează viața foarte mult dar aduce o influență și asupra altor persoane, e extrem de dificil să mai și gândești;
  • știu că evitarea, refuzul de a spune o vorbă e o alegere greșită dar câteodată nu te simți în stare să vorbești;
  • atunci când ajungi într-o stare ca de „șoc” nici nu mai ești în stare să reacționezi;
  • oboseala își spune atât de mult cuvântul încât aș vrea ca mâine să nu fie luni;
  • mâine chiar va fi luni și asta nu poate fi schimbat sub nici o formă;
  • tăcere, am să aleg tăcere până mâine când sper că va fi mai ok;
  • nu pot să mă ascund prea mult timp;
  • nu pot să mă feresc prea mult timp de a da ochii cu anumite persoane;
  • n-am chef și nu sunt în stare să mai gândesc;
  • toate stările astea parcă mi se amestecă tot mai tare și le simt ca o lovitură puternică;
  • chiar nu înțeleg, ce-ți pasă? atâta timp cât nu te interesa … în fine, de parcă ar mai conta;
  • vreau să mă deghizez, să nu mai fiu recunoscută;
  • poate pentru asta ar fi fost mai bine să mă ascund într-un oraș străin;
  • hai, gata … că după spun prea multe și nu e de bine.

 

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

