Absență ?!?

Well, da. Cam așa ceva. Absentez într-un mod în care nici nu știu ce scuză aș mai putea avea. Oboseala într-adevăr își spune cuvântul iar eu adun fiecare picătură.

Citesc, dar nu prea mai reușesc și să comentez. Îmi zic, mâine. Mâine e poimâine și tot așa. De data asta zic luni. Va fi luni.

Acum, tot ce știu e că într-o oră va trebui să plec iar eu sunt cu aceeași geantă aproape goală.

Destinația? București.

Un eveniment legat de locul de muncă, dar cu „party” pe timpul zilei. Luni dimineață din nou la muncă.

Să mai zic de oboseală? Neah. Măcar o să văd puțin din capitală. Sunt curioasă? Nu atât de mult pe cât ar putea părea.

Absență simte-mi prezența.

Atât.

+ muzică.

P.S. Nu am chef azi … nu am. Să fie clar.

P.P.S. E bine atunci când colegii de la muncă nu știu de blogul tău ultra-mega personal.

2 gânduri despre “Absență ?!?

  1. vicentiuradulescu

    Stiu sentimentul.Vreau sa ma apuc de scris de comentat pe toate blogurile posibile si imposibile insa ajung la calculator si ma iau cu altceva sau zic „lasa ca postez/comentez maine”. 😀

    1. Eu mă rezum doar la câteva (printre care și al tău) pe care le mai citesc. Nu-mi place să comentez doar ca să mă aflu în treabă. Dar așa e, când ajungi la calculator apar alte activități subite care, înainte de asta nu erau. Interesant fenomenul. 😀

Lasă un răspuns dacă dorești!

