Shuffle your mind [19]

De fiecare dată când încep să scriu acest articol mă duc cu gândul la sfârșitul acestei zile de duminică. Și mai ales, la faptul că mâine IAR e luni.

Nu ar trebui să fac asta. De fapt, ar trebui să gândesc altfel. Să nu mai țin cont ce zi e. Oricum, alarma sună. Mă va anunța ea că e ora 7 și trebuie să mă trezesc.

În altă ordine de idei, orice aș face, seara e cea care mă pândește și care mă prinde pe aici. În mare parte, de fiecare dată. Sau după ora 11, deja începe noaptea.

Dar să las toate astea la o parte. E timpul pentru un nou shuffle.

  • realizez tot mai mult că tot ceea ce adun pe parcursul săptămânii, parcă se pierde pe undeva iar eu nu știu unde;
  • cum să te gândești la ceva, stând cu ochii închiși, să vezi niște imagini pentru câteva momente despre acel ceva la care te gândeai, iar apoi brusc să te trezești că nu mai știi la ce te gândeai?
  • bineînțeles, nici în ziua de azi nu mai știu la ce mă gândeam atunci;
  • oricât aș încerca să înțeleg anumite persoane nu reușesc; dar o las așa, poate nu trebuie să le înțeleg ci să le iau ca atare;
  • câteodată prezint un atât de mare dezinteres încât ajunge să nu-mi mai pese;
  • vreau altceva;
  • mă ascund în spatele unor „da”-uri nesigure;
  • la urma urmei, e bine să nu-ți pierzi speranța și să fii cât mai sigur pe tine;
  • nesiguranța nu e deloc bună;
  • dorințele altora s-ar putea să nu prea coincidă cu ale mele;
  • mă prefac că e ok;
  • de fapt, nu știu de ce mă las dusă de un val care nu ar trebui să existe;
  • stop; ia să îmi schimb direcția pe unde privesc;
  • aici nu e nici un târg;
  • afară plouă, e o atmosferă oarecum debusolată.

 

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

