Shuffle your mind [20]

Scurt și la subiect. E o zi random din săptămână. Sau nu, e chiar ultima zi.

E o oră random din ultima zi din săptămână. Sau nu, e chiar ultima oră disponibilă.

A devenit deja o obișnuință, chiar exagerată aș putea spune eu.

Un fel de obișnuință care necesită o schimbare în ceea ce privește partea cu timpul.

Bun. Ar trebui să încep acest „shuffle your mind”. Al 20-lea. Nici nu-mi vine să cred că au trecut 20 de săptămâni de la primul shuffle. 20 de săptămâni în care nu am ratat nici o duminică indiferent de locul în care m-am aflat.

Nu știu cât de interesant sau cât de neinteresant e, tot ce știu e că voi scrie ceva.

Ce? Imediat aflu și eu.

  • „hei, tu! da, tu! începând de săptămâna asta ai din nou identitate.”;
  • după câteva săptămâni de așteptare, era și cazul;
  • „hei, tu! da, tu! nici nu mai știi ce ai făcut săptămâna asta.”;
  • se pare că nu prea mai știu ce a fost, asta pentru că s-au întâmplat atâtea încât am pierdut șirul;
  • ce șir? există vreun șir? poate, doar poate;
  • „îmi apari prin gânduri și nu știu ce să fac, poate ar fi mai bine să … tac”;
  • prea multe jeleuri strică, zău de nu;
  • e bine totuși, când cineva reușește să te facă să zâmbești;
  • nu-mi mai pasă de n chestiile pe care le am de făcut;
  • cu siguranță, nu ar mai trebui să le iau prea în serios;
  • la urma urmei, ceea ce facem ar trebui să fie ceva cât mai plăcut; dacă nu e, ar trebui să prezentăm un dezinteres așa puțin mai ascuns;
  • dacă e cineva care poate face ceva, ca să îți fie mai bine, acea persoană ești tu;
  • o gândire pozitivă poate aduce lucruri pozitive în viața ta;
  • let’s smile! motivele le găsim după;

 

Atât.

+ muzică. – un concert ascultat în cursul zilei de astăzi. Good.

Un gând despre &8222;Shuffle your mind [20]&8221;

Lasă un răspuns dacă dorești!

