Nu-ți pasă sau nu-mi pasă

Nu-ți pasă dacă e zi sau noapte,

Nu-ți pasă ce se ascunde în spate,

Îți pasă doar de tine,

Ești egoist, știi bine.

 

M-am săturat să mă prefac,

Să înghit în sec, să tac.

Soluțiile sunt făcute praf,

Hai, nu vrei și tu un autograf?

 

Nu-mi pasă sau măcar încerc,

Îmi zic că oricum „toate trec”.

… someday.

Atât.

+ muzică.

„Oricum, cine a spus că versurile trebuie să aibă întotdeauna „calitate”? Pot fi și doar cu o simplă „însemnătate”. I don’t care.”

P.S. Se poate observa cu ușurință ironia folosită pe alocuri.

2 gânduri despre &8222;Nu-ți pasă sau nu-mi pasă&8221;

Lasă un răspuns dacă dorești!

