Shuffle your mind [21]

E duminică. Dar nu e foarte târziu. Nu e ora 11. E abia ora 8.

Acesta ar trebui să fie al 21-lea „shuffle your mind”. De fapt, e. Dar parcă ceva îl face să-și piardă farmecul. Sau poate e vina mea. Sau poate eu voi da vina pe starea mea.

Îmi simt cuvintele cum vor să-și ia zborul. Să fugă de mine, să fugă de tot. Nu este o cale de scăpare.

Reușesc cu greu să prind câteva și la aștern repejor, până nu vor fugi și ele.

  • săptămâna asta a fost o săptămână plină, în care dezamăgirile s-au adunat;
  • aș vrea să mă ascund, să mă feresc de tot ce înseamnă „lucruri de făcut”;
  • să știu că insistența nu trebuie să fie un nou început;
  • mă pierd în vorbe iar uneori îmi simt vocea absentă;
  • m-am săturat să sun numere aflate pe o listă care se lungește în fiecare zi;
  • m-am săturat să mă prefac că știu, când de fapt nu reușesc să găsesc vreo soluție;
  • m-am săturat să fiu bună iar în schimb să primesc aceeași ignoranță;
  • știu că indiferența doare și îmi zic că am să o folosesc și eu, dar e ceva care nu mă lasă;
  • mă opresc în loc, zâmbesc;
  • mă bucur că totuși sunt persoane care mai apreciază ceea ce scriu;
  • săptămâna asta am scris mai mult datorită acestui lucru;
  • o seară la teatru e întotdeauna binevenită, mai ales când pentru 2 ore te rupi de orice altă realitate;
  • aș vrea să mulțumesc acelor persoane care mă susțin și care mă fac să zâmbesc cu ale lor cuvinte;
  • la urma urmei, nu ar trebui să mă las afectată de cuvintele rele ale altora;
  • cine te apreciază, te apreciază așa cum ești.

 

Atât.

+ muzică.

P.S. Mai merge și o astfel de muzică câteodată.

4 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [21]&8221;

  1. Imi place foarte mult ce ai scris. Cand stii ca e cineva care apreciaza ce faci, ce gandesti, ii pasa, e un lucru foarte motivant si foarte placut. Din pacate, de mullte ori ele sunt persoanele carora nu le dam importanta, sau prea putina.

    • Mă bucur că îți place. Cuvintele tale mă fac să zâmbesc. Să știi. Cel puțin tu ai reușit să motivezi într-o oarecare măsură să scriu mai mult decât aș fi crezut că o voi face. Îți mulțumesc pentru asta.

  2. Chiar simt in acest articol nevoia de nou. Dar e foarte tare cum te motivezi singura 😀 Se spune ca viața ne pregătește tuturor ceva al nostru, iar orice căzătura e spre bine. Ai încredere in tine!! ^^ O zi frumoasa îți doresc ☺️

Lasă un răspuns dacă dorești!

