What’s wrong with you?

Chiar așa. What’s wrong with me? Uneori mă întreb dacă nu cumva am luat-o razna. Sau poate doar gândurile mele. Nu le mai pot controla. Simt doar că nu îmi dau pace.

Îmi vine să fug dar nu am cum și nici unde. M-aș refugia într-un loc în care nu aș mai simți „pustietatea” atât de puternică. Un loc în care poate eu aș conta.

Un loc inexistent în momentul de față.

Poate e doar o simplă amăgire, sau poate că nu.

Nu reușesc să-mi dau seama.

În marea parte a cazurilor așa se întâmplă.

Iar la final rămâi cu un gol imens în suflet. Un gol pe care cu greu încerci să-l umpli cu alte chestii. Dar niciodată nu vor putea fi suficiente pentru a nu lăsa vreo urmă.

Anyway, nu îți dorești să fii în situația aia. De asta încerci să-ți controlezi gândurile. Anumite gânduri. Doar că ele sunt mai puternice decât tine iar tu nu înțelegi de ce.

Zâmbești. Poate că așa trebuie să fie. Poate.

Nu am mai citit de ceva timp o carte. Încerc să văd ce se ascunde în spatele lui „Eu plec” al lui Jean Echenoz. E o carte cumpărată acum multe luni, nici nu mai știu dacă a fost anul acesta. Dar e o carte care mi-a atras atenția.

O bucățică din ceea ce scrie pe spatele cărții:

„Dar se știe că nu găsești niciodată când cauți, e preferabil să ai aerul că nu cauți nimic, să te porți ca și cum nici nu te-ai gândi la așa ceva.”

Jean Echenoz

2 gânduri despre &8222;What’s wrong with you?&8221;

  1. Ca bine zici:”controlează-ti gândurile”. Dar e foarte greu, cel puțin pentru mine. Mai ales in unele momente, adică înainte de culcare când vin intr-o avalanșa totala. Si iti creeaza un gol in suflet, un gust amar si o dezamagire. De ce ne amintim mereu lucrurile negative si nu întâmplările frumoase? Sper sa iti faci ordine in minte, sa ai posibilitatea de a-i da un refresh haha. Astept opinii despre carte, suna foarte bine ^^

    • E greu și pentru mine. Tocmai că fix când vrei să faci asta nu poți. E ceva care te împiedică. Înainte de culcare e horror. Uneori adormirea e dificilă din această cauză. Sau se mai întâmplă să te trezești noaptea gândindu-te la „n” chestii. Și nu, nu dormi. De câte ori nu pățesc asta…
      Sper și eu să îmi iasă faza cu ordinea. Dar mai ales, să adun zâmbete la final.
      Sună bine, da. Am să scriu într-un viitor articol câteva cuvinte despre carte. Sper doar să o citesc zilele astea. ^^

Lasă un răspuns dacă dorești!

