Shuffle your mind [23]

Duminică. Seara. Iar eu mă arunc iarăși printre cuvinte.

De multe ori îmi simt slăbite puterile chiar și pentru a mai scrie sau a mai continua. Dar ceea ce e contează, e că reușești să apeși pe butonul „Publică” în fiecare duminică. Și asta spune mai multe decât orice delăsare pe care ai avea-o.

Rutina, deja enervantă, își spune cuvântul tot mai mult. De-ar exista o armă care să o distrugă de la o primă lovitură, aș folosi-o fără să stau pe gânduri.

Lăsând toate astea la o parte, am să mă las dusă de val și am să scriu câteva idei care îmi vine în minte, legate de săptămâna care e aproape de final.

  • când vine vorba de soluții, e atât de greu să le găsești; e greu să le găsești pentru tine, ce să mai zic de alții?
  • sunt oameni care adoptă o stare de ignorare amestecată cu tăcere; o stare pe care oricât ai încerca să o înțelegi nu reușești;
  • oare chiar atât de greu poate fi să îți „semnezi” ignorarea și să o anunți folosind cel puțin un cuvânt, fie chiar „nu”?
  • în momentul în care îți uiți prea multe lucruri și ți se spune că nu ai făcut cel puțin unul din acele lucruri uitate, e greu să găsești o scăpare;
  • până și uitarea trebuie anunțată;
  • îți spui că vei face „n” chestii și le ratezi cu atât de multă ușurință;
  • cu o prea mare ușurință;
  • îți spui că nu-ți vei mai crea iluzii și ajungi să ai parte de cel puțin una;
  • nu-ți poți controla gândurile;
  • îți spui că te oprești, doar o dată și gata;
  • deja devine a „n”-a dată;
  • nu știi ce va fi dar îți dorești să fie într-un anumit mod;
  • e timpul să te trezești la realitate;
  • visele sunt făcute praf cu un ciocan;
  • poate chiar și ale mele;
  • nu ar trebui să-mi mai doresc atât de multe;
  • e un sentiment plăcut să știi că cineva îți apreciază scrierile, așa simple cum sunt ele;
  • un zâmbet e bine venit oricând.

 

Atât.

+ muzică. un replay folosit în exces.

Lasă un răspuns dacă dorești!

