Shuffle your mind [25]

Duminică. Again. Inevitabil. Dar nu, nu e seară. Cel puțin nu încă.

Nu vreau să fie seară. Voi știi că sunt prea aproape de ziua de mâine. Iar eu trebuie să mă bucur de ziua de azi mai mult.

Probabil că apare un semn de întrebare asupra tăieturilor de mai sus. E simplu. Când am început să scriu articolul, clar nu era seară. S-a făcut așa dintr-o dată. Și realizez că se întâmplă tot mai des.

Încep să scriu … și continui după câteva ore. Asta nu e bine deloc.

Lăsând lucrurile astea la o parte, îmi dau seama că săptămâna asta am absentat cam mult. Cel puțin pe aici. Deși ideile nu-mi lipseau, ceva m-a oprit și am rămas așa, fără cuvinte.

Acum, tot ce știu, e că e timpul pentru un nou shuffle. Al 25-lea.

  • cu degetele pe tastatură, încerc să aud mai departe de sunetele create de loviturile lor temătoare;
  • dacă aș putea să descriu în câteva cuvinte săptămâna asta ar fi ceva de genul: ploaie, frig, străini, engleză, aiureală, nesiguranță, mișcare, nervi și ar mai fi câteva;
  • e clar, ploaia m-a prins iar, evident, fără umbrelă;
  • am observat că îi place foarte mult asta;
  • de fapt, evit eu să car umbrela după mine;
  • se întâmplă să nu știi ce să alegi sau să faci mai departe;
  • o lași așa, poate se rezolvă cumva;
  • nu se rezolvă;
  • știu că sunt atâtea de făcute dar le alung din sfera mea de acțiune;
  • n-am chef, pur și simplu nu mai am chef;
  • se adună tot mai multă oboseală și nu doar fizică ci și psihică;
  • printre altele și dezamăgiri;
  • în orice caz, sunt bine; aparențele-s înșelătoare;
  • I need a change; I need to stop thinking.

 

Atât.

+ muzică.

6 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [25]&8221;

  1. Ești așa de drăguță, puțini blogeri se axează pe ceea ce fac în viața de zi cu zi, acum văd că totul se leagă de a face un ban, te felicit că ești printre cei ce fac asta de dragul de a scrie 🙂

    • Mulțumesc. M-ai făcut să zâmbesc. 🙂 Într-adevăr, așa e. Mie îmi place să adaug puțin mister la activitățile zilnice pline de rutină pe care le am. Și mai ales, să o fac fără să cer nimic în schimb, nimănui.

Lasă un răspuns dacă dorești!

