„Cândva”

Prea multă rutină, oboseală, neglijare și enervare. Oare când o să fim mai mult decât niște pioni?

Ajung la o oră random din seară, într-o formă maximă de absență psihică. Mâine e o nouă zi sau, pur și simplu nu am chef să dorm ca să aflu asta?

E și evitarea un răspuns.

Evitarea somnului.

Până și cartea mă strigă. Știe că am lăsat-o baltă, undeva printre alte cărți. O face atât de puternic încât nici nu-mi dau seama dacă o aud. O las așa. Zic că până mâine. Doar zic.

Poate mâine e chiar o nouă zi în care voi reuși să nu mă mai neglijez ca să-mi ofer un strop de liniște.

E prea multă gălăgie în jurul meu. Momentan sunt doar un pion care se mută dintr-o parte în alta, revenind în același loc de fiecare dată.

O mutare greșită. Făcută la nesfârșit.

Poate că are și acest „nesfârșit” un final. Cândva. Cândva poate fi oricând.

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

