Shuffle your mind [31]

Aș putea să încep cu „bifele” din articolele anteror și să zic că e duminică și e târziu. Dar e prea evident ca să mai fiu nevoită să fac asta.

Atâta tot că mâine nu e zi liberă. Not anymore.

Îmi simt absența cum insistă să devină o obișnuință pe aici. Încerc să mă opun dar e mai puternică decât mine. Poate, într-o zi … voi reuși să o schimb.

Hai să încep un nou „shuffle”, să văd ce-mi iese.

  • îmi vine să dau „x” și să nu mai scriu nimic; să las tăcerea să își spună cuvântul;
  • nu o fac, prefer să rămân aici … deși toate gândurile mi se amestecă în cap ca o mare harababură;
  • nu mai vreau raportări, nu mai vreau să știu ce am de făcut, deși am „n” chestii pe care tot nu mai știu că le am de făcut;
  • vreau să mă trezesc dimineața și să știu că tot ce trebuie să fac pentru ca să am o zi bună, e să o încep zâmbind;
  • dar cine poate? mai ales când zilele trec ca și când nu ar fi;
  • de fapt nu doar zilele sunt cele care trec ci și noi, așa pe lângă ele;
  • iar ceea ce lăsăm în urmă sunt doar dorințele unui weekend mult prea grăbit;
  • e bine atunci când poți face mici surprize unor oameni care sunt, mulți dintre ei, ca și uitați de lume;
  • e bine atunci când două poze pot aduce zâmbete pe fața unui om, așa pur și simplu;
  • incertitudini alături de o prezență instabilă, mă avertizează ceea ce vreau să fac e o nebunie;
  • închid ochii și nu aleg nimic.

 

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

