Shuffle your mind [33]

 

Hello! Sau pur și simplu „bună seara”? Pentru că bineînțeles iar e seară și e chiar duminică. O rutină îngrozitoare bântuie existența unui om plin de … nemulțumiri sufletești.

33. Un număr format din aceeași cifră. O dublură. Hai că am ajuns și la a 33-a săptămână de shuffle. Dar parcă ăsta e mai greu, mult mai greu.

Mai ales pentru că m-am abținut de la scris în ultimele zile … pentru că îmi era frică să nu scriu prea multe cuvinte dure.

Parcă ceva se rupe tot mai mult, mai adânc. Sunt răni care nu par a avea vreo vindecare iar timpul e pur și simplu „macabru”. Te lovește cu ticăitul ceasului care înaintează greoi.

Aș vrea pur și simplu să-l fac să explodeze. În mii de bucăți.

Trebuie să existe o cale de ieșire, trebuie. Altfel, poți ajunge „nebun”. Un „nebun” într-un anturaj și mai nebunesc. Într-un anumit loc nebunesc.

Sau poate că explodez și eu rămânând în tăcere. Nervii, răbdarea … orice stare aș avea.

O săptămână în care explozia și-a făcut prezența.

Rezistența e pe ducă. Se va rupe cât de curând. Am să plec. Încă nu știu unde. Dar poate că oriunde altundeva ar fi mai bine, mai bine decât e acum. Acum nu e bine. Și nici nu va mai fi. Cel puțin pentru mine. Că mai sunt alții care înghit în sec mulțumiți de ceea ce au acolo, e ok. Eu nu mai pot să mă prefac. Eu nu mai vreau să mă prefac.

Am zis să văd cât pot rezista. Că nu e bine să plec așa și să las ceea ce las în urmă. De fapt, nu mai las nimic. Un altcineva mă va putea înlocui foarte bine. Mult mai bine.

Așa că, just fu*k off. Asta nu e viața. E o prostie.

Știu că am sărit peste „buline”. Dar nu am simțit nevoia de ele. Pur și simplu azi nu.

Atât.

+ muzică.

[măcar muzica te mai ajută într-un fel sau altul să îți aducă o stare măcar cu un gram, mai bună.]

un replay excesiv de aseară până azi. mult prea excesiv.

Lasă un răspuns dacă dorești!

