Shuffle your mind [34]

Duminică. E după-amiază. E o ușoară schimbare față de ora târzie la care mă aflam aici de obicei.

Albul din spatele geamului care se află în fața mea, e acompaniat de o cană de ceai roșu (cactus fig) de pe biroul meu.

O atmosferă amestecată cu frig și cald, în surdina unei muzici care îmi inundă urechile.

E timpul. E timpul să scriu ultimul shuffle din acest an. Dar, sper eu … nu va fi și ultimul cu totul. Pentru că am de gând să continui și în următorul an, oricât de dificil al părea.

Așa că, să înceapă nebunia.

  • săptămâna asta a fost „nebună”, amestecată cu muncă și liber;
  • la fel va fi și cea care vine;
  • eh, vacanță? concediu? hah, glume de prost gust;
  • you’re doing it wrong; you’re in the wrong place;
  • când am început articolul era după-amiază, s-a făcut deja seara;
  • câte stări oare nu s-au adunat zilele astea?
  • atât de multe încât ar îndrăzni să facă un boom;
  • dar nu le las, nu le mai las;
  • nu vreau să le mai las;
  • simt că nu-mi găsesc locul, că sunt într-un loc nepotrivit;
  • și-mi lasă urme, tot mai multe;
  • let’s smile, it’s just so fake;
  • they forget about you, they do it;
  • ai vrea să uiți și tu dar rămân pete care nu pot și șterse;
  • e doar o dorință;
  • va fi altfel;
  • dar nu mâine, pentru că „work again” și dacă zic asta e suficient.

Atât.

+ muzică.

[Până și mouse-ul îmi spune că nu mă mai vrea. Mă avertizează tot mai des că în curând mă va părăsi. Și-o face într-un mod enervant, blocându-se.

E clar. Va trebui să-l înlocuiesc. Dar până atunci, îi voi simți dorința asta de plecare tot mai mult.]

Lasă un răspuns dacă dorești!

