Ultima zi din an… 2014 [întârziată]

Și iată că am ajuns și în ultima zi din an. De mâine începe o altă aventură. 🙂

[începutul clasic al acestui tip de articol copiat din anii trecuți.]

Au trecut 3 ani de la prima revizie din 2011 (doar 3 pentru că în 2010 nu am scris nimic de genul). 3 ani în care s-au întâmplat atâtea…

 Iar eu, ajung să repet întârzierea pe care am avut-o în 2013 când am scris articolul în 1 ianuarie 2014. Acum e 1 ianuarie 2015. Astfel că, ultima zi a devenit o zi întârziată.

Dacă ar fi fost o zi complet liberă sigurat nu se întâmpla asta, dar cum până și în ultima zi „you have to go to work”…

Așa că, cu întârzierea aferentă, mă simt nevoită să cotrobăi prin site și să scriu ce am mai făcut pe aici în 2014.

» am să încep prin a spune că nu am mai scris zilnic, absolut deloc;

» numărul articolelor a scăzut drastic, de la 248 în 2013 la 99;

» wow, am scris cu 149 de articole mai puțin, ceea ce e destul de nemulțumitor;

» am organizat un concurs (care a devenit o rutină din 2012) pe care l-am denumit „Scanează-ți visele” cu ocazia a împlinirii a 4 ani de când scriu pe blog (acesta + cel de pe ucoz). Am oferit 4 premii (Preview: Scaner de vise) la 4 câștigători. Două dintre ele au fost oferite personal iar alte două au fost trimise cu poșta. Voi organiza și în 2015 un astfel de concurs, în care sper să pot oferi 5 premii (dacă voi avea participanți);

» am scris vreo 12 poezii, printre care se află și Sete sau Tentative;

» am început o serie de articole intitulate „Shuffle your mind” care sunt scrise la sfârșit de săptămână, fix duminica; am scris în total 34 de articole pe care le voi continua;

» am scris și am tot scris deși nu atât de mult și nici povești;

» am dat replay-uri la extrem de multe melodii;

» încă sunt în acea continuă mutare de anul trecut, pentru că nu am reușit să-mi copiez articolele de pe vechiul blog în totalitate;

» probabil că aș mai putea continua cu lucrurile legate de blog dar am să scriu și „altele”.

Cum ar fi, pe alte planuri …

» mi-am finalizat studiile; no more school for me;

» am făcut pentru prima dată cunoștință cu Marea Neagră;

» mi-am schimbat funcția dar nu și job-ul;

» s-au întâmplat extrem de multe lucruri pe care le-am pus în „cutia amintirilor” (o cutie inexistentă fizic);

» a fost un an în care dorința de a demisiona a crescut și mai tare;

» am avut parte de un final de an puțin neașteptat dar destul de înfrigurat.

Nu doresc să spun prea multe lucruri extrem de personale, pentru că … N/A (adică nu e cazul).

Anul trecut ziceam ce aveam de gând să fac … dar mai bine zis nu am făcut. Căci timpul e la fel de prost împărțit, Am mai spus „yoga, chitară, poveste, muzică, zâmbet, ceai, teatru, carte, natură”. Primele 3 cuvinte le pot tăia cu siguranță de pe listă pentru că nu au fost prezente … așa cum mi-aș fi dorit. Cât despre celelalte, au fost prezente într-o oarecare măsură deși nu atât de mult pe cât mi-aș fi dorit eu să fii fost.

Acum, nu mai zic nimic prea multe. Voi spune mai puține sperând că voi face mai multe. Îmi voi face o parte din bunătate să dispară, voi fi puțin altfel din anumite puncte de vedere. Voi scrie mai mult, voi trăi mai mult și voi zâmbi și mai mult!

Aaa, și da. Voi mai spune că dacă va mai fi cumva din întâmplare vreun concert Placebo eu nu-l voi mai rata!

4 gânduri despre “Ultima zi din an… 2014 [întârziată]

  1. Yaay, ma bucur sa vad ca lista lucrurilor care definesc anul 2014 e complexa. Ma bucur mult pentru realizarile tale 😀 Si eu am avut probleme cu numarul articolelor, a scazut dintr-o data si nu sunt prea incantata. Cu siguranta ne mobilizam si vom publica mai des, anul 2015 sper sa fie plin de inspiratie. As participa din nou la concursurile organizate de tine ^^ Iti urez un an cat mai frumos, magic si productiv >:D<

    1. Oh, thanks Laura! ^ ^ Am observat că anul trecut ai fost mai mult absentă decât prezentă. Chiar mi-a părut rău că nu ai participat anul trecut la concursul organizat de mine! Sunt sigură că ai fi câștigat. Anul ăsta vreau să fac un concurs puțin mai amuzant. Așa că, nu mai ai scuză … și prin martie o să vreau să-ți văd prezența la concurs. Hah. Mai ales dacă dorești să participi. ^ ^
      Îți urez și ție asemenea și vreau să văd cât mai multe articole la tine pe blog. >:D<

Lasă un răspuns dacă dorești!

