Shuffle your mind [35]

Duminică, din nou. Inevitabil. Iar eu sunt aici.

Acesta va fi primul shuffle din acest nou an. La fel de întârziat ca și celelalte. Păi ce? Alt an, alt program? Cam nu.

Mă trezesc în același loc, scârbită de aceleași lucruri dar zâmbesc. Lămâia nu m-a acrit suficient.

Mă fac intangibilă la ignoranța unor și încep să amestec idei ca pe o „zacuscă” cu 7 legume. Că doar, o săptămână nu are mai multe zile.

Și de-ar avea, ar fi la fel de prost împărțită.

  • dorința de libertate s-a simțit încă de la începutul săptămânii;
  • o libertate care devină obsesivă și care nu-mi dă pace;
  • ziua de miercuri era atât de enervantă încât nu se mai făcea ora plecării;
  • ceasul era enervant și el;
  • iar eu aveam în gură, nu mâncare, același „nu știu” uzat ca pe o cârpă antică;
  • oh, iubitul meu „nu știu” pe care o să-l folosesc și mâine;
  • de data asta ca pe o cârpă și mai uzată;
  • frigul mă face să „îngheț” dar nu și sufletește;
  • nu mă așteptam la o astfel de încurcătură – plăcută, imprevizibilă dar pe care aș da-o oarecum la o parte;
  • neînțelegeri emoționale amestecate în mii de direcții;
  • iar eu sunt într-o simplă „nebunie” pe care o las să mă atingă „cu porția”.

Până una alta, poate ne mai trezim puțin la realitate, citind un articol (link) care mie mi-a făcut plăcere.

Ar trebui să mai și gândim puțin, nu doar să aruncăm vina dintr-o parte în alta de parcă noi am fi sfinți. Nu suntem. Și nici nu vom fi.

 

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

