Aburii din spatele geamului

Rece. Prin gând și-n suflet. Tresar cu un fior împins în spatele meu.

Mă ascund printre hârtii pe care nu le mai înțeleg. Îmi vine să iau o foarfecă și să … comit o crimă. Oh, nu! Am făcut-o deja. Dar era doar un țânțar pe ecranul monitorului meu.

Ce vină avea săracul că s-a așezat într-un loc nepotrivit?

Probabil că un infinit sau nici una. Nici măcar una.

Ai grijă, nu vezi că aluneci atât de ușor pe drumurile astea oarecum înghețate?

Rece. O stare impulsionată de o zi dată peste cap.

Și apoi, suflu aer cald pe geam.

O fac cu o poftă imensă. O poftă de aia în care ai vrea să fii pe partea cealaltă.

Și atunci observ, aburii din spatele geamului.

Atât.

+ muzică.

[Mai diferită de tonul articolului, doar pentru că are nevoie de o impulsionare sonoră.]

Lasă un răspuns dacă dorești!

