Shuffle your mind [36]

Duminică. Final de săptămână. Seara.

Mă regăsesc din nou aici, după câteva zile în care tot am vrut să scriu dar nu am făcut-o.

Câteodată se adună prea multe iar cuvintele se ascund, într-o tăcere parcă scoasă dintr-o cutie prăfuită.

Iar eu tac crezând că îmi va fi mai bine. De fapt, tot ce fac e să nu răbufnesc. Poate că nu aș face-o într-un mod prea plăcut. Doar poate. Știu să-mi păstrez limitele.

Îmi spun într-un mod lipsit de orice culoare, că e timpul pentru un nou shuffle. Al 36-lea. Hai că ăsta se împarte la 13.

  • totul începe într-un mod parcă menit să lovească;
  • să te facă să te simți ca și când nu ești în locul potrivit;
  • știu că nu sunt, o știu prea bine;
  • și totuși, mă las condusă de dorința aia nebună a mea de a nu mă lăsa;
  • acea dorință care mă îndeamnă să rezist;
  • și rezist … deși în capul meu sunt multe care încep să facă boom;
  • hai să te evaluez, să-ți văd nivelul;
  • target? cum să-l atingi dacă nici nu știi câte ai de făcut?
  • dar nu, mai bine zis cum să-l atingi când niciodată nu ai făcut-o?
  • de parcă mi-ar păsa;
  • se ascunde în mine o stare de nepăsare care vrea să iasă la iveală;
  • adun un „nu știu” pe care îl repet ca pe o poezie învățată în generală;
  • planificări? telefoane? vizite? reușite?
  • hai dă-le încolo că nu o să le fac;
  • sunt mult prea multe, sunt chiar prea multe;
  • degeaba îmi spui că ți se pare că aș avea anumite „complexe”;
  • n-ai cum să înțelegi că eu adun în timpul ăsta mii de nemulțumiri;
  • încerc să mă repar; de fapt nu vreau să mă repar;
  • nu-ți convine?
  • găsește pe altcineva în locul meu, care poate să facă mai bine ceea ce fac eu;
  • oricum, sunt alții care pleacă și au mai făcut-o, nu te-ai întrebat „de ce?” (de bine ce e);
  • e fain că n-ai să dai vreodată de blogul meu pentru că altfel ai vedea cum sunt de fapt eu;
  • în orice caz, I don’t give a f**k, not anymore;
  • și zâmbesc, pentru că știu că voi scăpa, chiar dacă nu va fi acum;
  • și mai zâmbesc și asta din cauza ta;
  • dar nu-i nimic, va fi și mai bine când mă vei îmbrățișa.

 

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

