Treisprezece e de fapt XIII, într-o zi de marți 13

– Carevasăzică, s-a împotmolit și a căzut. Am auzit că e tare șiret.

– Cine?

– Eiiii, cum cine? Nu ai auzit și tu?

– Păi?

– Treisprezece.

– Hah?!?

– Adică XIII. Acuma pricepi?

– Nu.

– 13!!!!

– Păi și de ce nu ai zis așa de la început? Stai puțin, azi e marți.

– Bună ziua.

Trezirea la raport. Calendaristic vorbind, azi marți și mai e și 13. Logic vorbind, mai sunt 3 zile până la weekend.

Teoretic vorbind, nu mai e mult. Practic, e mai mult decât oricât de aproape ar părea.

Îmi pun mâna la tâmplă, rumeg puțin aerul pe care am de gând să-l înghit și ascult muzică.

Atât.

+ muzică. numai bună de dat un repeat, două … trei. sau chiar mai multe.

P.S. Dialogul de mai sus e doar pentru amuzament. Deși nu cred că era necesar să menționez acest lucru.

P.P.S. Ăsta e stilul meu de a îmi expira calitatea proastă a unei zile de marți.

4 gânduri despre “Treisprezece e de fapt XIII, într-o zi de marți 13

Lasă un răspuns dacă dorești!

