Shuffle your mind [39]

Duminică! Oh, tu duminică! De nu ai mai fi venit. E târziu, e iarăși târziu.

Iar eu nu am fost în stare o întreagă săptămână să scriu.

M-am pierdut undeva pe drum … între mine și blog.

Așa cum mă pierd de cele mai multe ori, deși ideile mele mă găsesc pretutindeni. Chiar și la job, unde îmi lipsește orice chef de muncă, sau pe stradă … unde sunt prea mulți oameni ca să îi mai bag în seamă.

Și ajung acasă. Și îmi doresc să scriu. Dar nu o fac.

Pur și simplu nu o fac.

Citesc ce scriu alții într-un mod absent. Abia dacă îmi fac simțită prezența comentând.

Dar revin, duminica.

Și distrug articolul care ar fi trebuit să fie un „amestec de gânduri”, cu numărul 39.

Pentru că nu sunt în stare să îmi mai adun gândurile din această săptămână.

Le ascund într-un borcan și le las acolo. Până când se vor evapora. Eh, dar nu sunt din apă ca să se evapore.

Și nici din piatră ca să îmi rămână chiar atât de întipărite în minte.

Ceea e bine e că mi-a ieșit tortul ăla pe care mi l-am propus să-l fac și că, piesa de teatru văzută duminică pentru a doua oară mi-a lăsat un zâmbet pe față.

Atât.

+ muzică.

– îmi place interpretarea de la cei de la Il Volo –

Melodia nu reprezintă nimic altceva și nici nu are legătură cu articolul, dar am dat eu prea mult replay săptămâna asta.

2 gânduri despre “Shuffle your mind [39]

    1. O fi, nu știu ce… dar o fi! Am văzut că tu scrii chiar mai rar decât mine, trebuie remediată problema. Degeaba avem timp dacă nu oferim o bucățică din el și blogului. Așa fac și eu…

Lasă un răspuns dacă dorești!

