Shuffle your mind [42]

Duminică, februarie. Târziu. Dar nu atât de târziu precum era de obicei.

Prezentă la datorie cu o dorință imensă de a scrie. Pur și simplu a scrie.

După o săptămână care a trecut extrem de repede. În care eu am fost pierdută printre cuvinte și întâmplări.

Dar am să fac „poc” din degete și I’m gonna shuffle my mind.

Zbang.

Și eu care credeam că va apărea articolul gata scris. Se pare că nu e suficient un simplu „poc”. E nevoie de mai mult. E nevoie de implicare pe bază de fapte.

Și apoi articolul va fi scris ….

… mult mai simplu.

  • mă trezesc dimineața cu același chef cu care mă duc la muncă;
  • nu-l am dar îl inventez doar pentru a mă ajuta să mă simt mai ok;
  • mă ascund, mă feresc și încerc să scap;
  • mai îmi și reușește … mai nu;
  • m-am săturat de atâtea planificări și raportări … la început de zi, la final de zi;
  • dacă ar fi să fac în așa fel încât gura mea să vorbească singură și să spună fix ce trebuie, ar fi atât de super … încât realitatea mă lovește și-mi zice că e imposibil;
  • dar mă las dusă de val … până în weekend când adun zâmbetele celorlalți prin lucruri simple;
  • prin idei de ultim moment;
  • și atunci zâmbesc și eu … profitând de ocazia care mi-a apărut în cale;
  • un lucru e super clar: cui îi pasă de tine va știi să te caute, cui nu … te va evita sau nu te va căuta;
  • chiar dacă e peste n zile, săptămâni sau luni … nu timpul contează;
  • let’s do it, I wanna feel good … with no regrets.

Atât.

+ muzică.

mega tare.

Lasă un răspuns dacă dorești!

