Shuffle your mind [43]

Welcome back Sunday!

Feeling great, huh?

Săptămâna asta mi-am cam făcut „de cap”. Am început o nouă serie de articole denumite generic „Dreams [x]”, x fiind numărul articolului cu același titlu. Și atunci, ce-am zis, „las’ că muzica vorbește de la sine, ce să scriu eu prea multe cuvinte?”. Și am lăsat pur și simplu muzica să își simtă prezența ca o divă, să nu se simtă în minoritate, apărând fix la sfârșit. Să apară drept la început dar să fie și sfârșit. O idee bună. Mai ales atunci când stările avute nu pot fi exprimate în cuvinte, o muzică bună (din punctul meu de vedere) ajută mult.

Lăsând asta la o parte, duminica mi-am făcut „de cap” la băi… piscine, saună. Că deh, ce poate fi atât de rău să stai nu știu cât timp, în mai multe etape și la diferite temperaturi ? Ia uite că se poate. Exageratul provoacă o stare de rău care rămâne la faza de amețeli în care nu vezi mai nimic pentru că, se pare că Emetostop-ul luat de dimineață pentru răul de mașină își păstrase efectele. No more sauna for me, cel puțin nu curând.

Dar, făcând un scurt shuffle, no discussion about work today. Și apoi, tre’ să luăm doar părțile bune dintr-o săptămână în care timpul a făcut iarăși „zbang”. Că s-a dus la fel de repede. Acum anunță că mâine e luni.

Eu zic că mai sunt mai bine de 8 ore de somn disponibile.

Și atunci dau drumul la muzică și ascult un album de cover-uri interpretate într-un mod fain de cei de la Il Divo.

Goodbye Sunday! But not yet! Încă te mai am pentru aproximativ 2 ore, minus.

Și îmi dau seama că lipsesc „•” din acest articol și încep să văd un păianjen în punctul ăla pus între două ghilimele. Și mai îmi dau seama că acest articol e mai „shuffle” decât oricare zi în care te împarți în mai multe bucăți, ca să fii în mai multe locuri.

Atât.

Muzica mai sus.

Lasă un răspuns dacă dorești!

