Shuffle your mind [44]

Sunday night.

44. Și nu, nu e mărimea de la vreun „papuc”. E pur și simplu a 44-a duminică de când scriu aiureli.

Deși nu mă mai simt în stare de nimic la ora asta, îmi fac prezența într-un mod „absent”. Mă întreb dacă chiar sunt aici sau e … doar umbra mea.

Dar oare poate o umbră să scrie?

Clar nu.

Așa că mă „transform” și devin o necunoscută printre cuvinte.

Let’s do the shuffle!

  • închid ochii și mă trezec într-o zi de luni, lipsită de orice chef și cu o dorință imensă de a se face seară – e clar, nu suport zilele de luni;
  • și apoi zburd printre zile, nervi, clienți, aerobic, biscuiți, stări ciudate și ajung în weekend;
  • un weekend în care repeatul la melodia recomandată în articolul anterior (link) e prea obsesiv;
  • și apoi mă hrănesc cu un serial în care dorința de a afla ce se întâmplă în următoarele episoade e mare;
  • îmi propun ca de săptămâna care vine să scriu la o poveste pe care am început-o acum câțiva ani;
  • sper doar să nu rămân cu „propunerea”;
  • munca asta îmi poate da totul peste cap … dar mai ales cheful;
  • nu pot deveni imună deși mi-aș dori;
  • și nici nepăsătoare;
  • pot doar să arunc cu săgeți „invizibile” în toți cei care mă enervează;
  • oricum, la urma urmei ei tot nu simt nimic;
  • și atunci zâmbesc, măcar duminica a apărut soarele mai mult timp;
  • acum deschid ochii și îmi dau seama că încă e duminică, trecut de ora 11;
  • it’s time to go to sleep, tomorrow it’s another stupid day.

… nici muzica nu mă mai poate salva.

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

