Shuffle your mind [45]

Welcome back Sunday!

Feeling pretty today, huh?

Am ajuns iar la ziua magică. Și evident, iar e mega târziu. Pentru că … de ce ar fi altfel când poate fi rutina folosită la extrem?

Printre zeci de idei, rămân la aproape nici una, sau poate la „urma” uneia. O „urmă” relativ bine conturată.

Apăs iar butonul minții și-mi amestec gândurile tare de tot.

Atât de tare încât am rămas doar cu niște frânturi.

  • you know you don’t feel good in that place;
  • I just know it;
  • mult prea bine, chiar extrem de bine;
  • momentan nu sunt soluții, doar gânduri … nu tocmai ok;
  • zbang și multiplicatorul de nervi a fost pus în funcțiune;
  • oare de ce nu poți avea zilele mult dorite deși erau plănuite conform „regulamentului”?
  • pentru că unii îți spun că nu-ți pot da 5 zile, ci doar 3 deși în cazul ăsta e clar „nu vreau” sau „nu am chef”;
  • și atunci taci și înghiți în sec;
  • tac … deși în interior explodez;
  • keep smiling – îmi spun, doar ca să nu las să se vadă ce se ascunde în spate;
  • pentru că … trebuie să ai grijă, ești vorbit pe la spate de cine nu te aștepți;
  • be careful;
  • și începe weekendul pe un alt tărâm;
  • simte-te altfel, ca și când timpul s-ar învârte în cerc;
  • îndrăznește și ai să poți avea;
  • îmi zic, printre altele;
  • și apoi revin la zecile de idei pe care le am … și plănuiesc cât de curând un nou concurs pe aici;
  • elementele de bază ale premiilor au fost achiziționate … aștept să-mi vină ideile neașteptate pentru a le face un întreg;
  • de ce fac un al 3-lea concurs pe blog deși am blogul cam prăfuit și poate cam necitit?
  • pentru că îmi place maxim să ofer ceva, chiar dacă e ceva simplu, prin intermediul ăsta;
  • și mai ales pentru că unul din câștigătorii de anul trecut mi-a zis că s-a folosit de premiul oferit și chiar l-a ajutat;
  • ce poate fi mai fain de atât?
  • lucrurile simple te fac să zâmbești;
  • mă fac să zâmbesc;
  • I want you.

 

Atât.

+ muzică.

 

Lasă un răspuns dacă dorești!

