Shuffle your mind [46]

Sunday. Back again. Not so good. Not at all.

Mă simt de parcă aș fi prinsă printre dorințe care nu pot fi îndeplinite. De mâine intru în joc iar. Dorința mea de a rămâne aici nu poate fi decât o altă dorință, printre multitudinile de dorințe avute.

A fost o săptămână împărțită în două bucăți … iar cea mai importantă din ele are o parte de libertate.

Dar după cum bine se știe, ce e bun … se duce repede.

Așa că, let’s do the shuffle and feel better.

  • mintea mea o ia razna, uneori chiar rău de tot;
  • nu-mi mai pasă … dar nu pot fi complet nepăsătoare;
  • m-am săturat de atâtea explicații și întrebări stupide;
  • unde, ce, cum … so what?
  • până și ce fac în timpul liber interesează pe alții;
  • it’s my fu*king free time, not my job time;
  • unii sunt prea curioși, extrem de curioși;
  • atât de curioși încât insistența e exagerată, de fapt extrem de exagerată;
  • tot ce contează e să te simți bine prin ceea ce faci și să nu ai regrete;
  • să îndrăznești să încerci și să nu spui nu;
  • să te lași dus de val … departe;
  • și apoi să zâmbești;
  • să zâmbești așteptând să treacă „câteva zile”;
  • nerăbdarea își face simțită prezența … iar eu știu că a meritat să o las așa;
  • într-un final am reușit să public articolul cu concursul pe care îl organizez pe blog;
  • mă bucur că am deja doi participanți;
  • îmi dă o stare de bine;
  • chiar îmi dă;
  • abia aștept să fie iar weekend;
  • poate se va întâmpla ceva;
  • poate.

Atât.

+ muzică.

– I feel like I’m in a club. But I’m just home, in my room

Lasă un răspuns dacă dorești!

