Se mai întâmplă și d’astea … avec Pina Colada.

Se întâmplă să fiu sătulă … fix la mijloc de săptămână. Oh, dar de fapt asta e și la începutul ei. Acum parcă se simte și mai tare.

Dar uite că nu merită să mai arunc cu „focuri”. Că altfel, mintea mea o ia razna. Și nu e bine.

În seara asta am rămas surprinsă. Am fost în mall și mi-am uitat eșarfa, pe un scaun, la o masă. Mi-am dat seama pe când să plec, după vreo 2 ore. M-am gândit că deh, suntem totuși în România, cum să o mai găsesc? Și uite că, se mai întâmplă și d’astea.

Probabil că nu trebuia să mă las condusă de ideile obișnuite pe care le am în astfel de momente. Ideea de bază e clar: nu mai e.

Dar mai e, câteodată.

Dacă era vreun telefon mega mișto, probabil că altfel stătea treaba. Dar asta contează cel mai puțin, era doar o eșarfă.

Și ce legătură are Pina Colada cu toată chestia asta? Păi, nu știu … doar că acum beau ultimele înghițituri din sticluța minusculă de 275 ml. Că tare bună mai e.

Dar să nu exagerăm că mâine e zi lucru și …

… și hai s-o lăsăm baltă.

Atât.

+ muzică.

P.S. Eh, nu are chiar atât de mult alcool încât să mă facă să uit cum să scriu. 😀

2 gânduri despre “Se mai întâmplă și d’astea … avec Pina Colada.

    1. Asta da surpriză neașteptată. 🙂 Chiar mă gândeam că dacă ar fi fost un telefon mișto în locul eșarfei, cu siguranță nu mai era. Dar uite că se poate. Mai ales că tu chiar ai un telefon mișto.

      P.S. Te invit să participi la concursul meu de pe blog. Dacă dorești bineînțeles.

Lasă un răspuns dacă dorești!

